Se historisk bykort

Se stort historisk kort over Løkken - Klik her!

Aktivitetskalender

aktivitetskalender

Galleri

loekkenmuseum_galleri

Generalforsamling 27.02.23

Generalforsamling i Løkken Museumsforening.

Mandag d.27. februar kl. 19.30 afholder Løkken Museumsforening generalforsamling på Løkken Skoles lærerværelse, indgang gennem biblioteket.

Efter formandens og kassererens beretning er der valg af medlemmer til bestyrelsen samt valg af suppleant og revisor. Desuden er der valg af revisor til Lokalforlaget.

Eventuelle forslag til dagsorden skal være formanden i hænde senest d. 23. februar, og sendes til Søren Jensen, Lyngbyvej 17, 9480 Løkken eller Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Under eventuelt er der mulighed for at komme med forslag til museets arbejde og arrangementer i lokalsamfundet. Vi håber mange vil møde op, og at bestyrelsen vil få nye ideer til årets arbejde med Kystfiskerimuseet og Johanne Grønbechs Hus.

Aftenen slutter med kaffe og kage.