Åbningstider december 2020.

Aflysning af julestue

På grund af forsamlingsforbud på mere end 10 personer i forbindelse med coronakrisen må museets bestyrelse desværre aflyse den traditionelle julestue 6. december i Johanne Grønbechs hus.

Vi er i bestyrelsen meget kede af at skulle træffe den beslutning, og skuffe de mange, der gennem årene har besøgt museets julestue med julehygge, vafler og gløgg.

Med aflysningen af julestuen har vi besluttet at holde museet åbent de 2 første søndage i december 6. og 13. december kl. 13 – 16.

Det hyggelige skudeskipperhus er pyntet med lys og gran. Efterårets udstilling med Løkkenmaleren Chr. Valentinusen kan ses, ligesom den faste udstilling om skudehandelen og dens betydning for Løkken kan opleves. Vi håber mange ville kigge forbi museet, Nørregade 12 de to søndage, nyde det julevenlige hus, se udstillingerne og evt. få ideer til julegaver blandt museet bøger, Ladeplads, klippeark og postkort.