Se historisk bykort

Se stort historisk kort over Løkken - Klik her!

Aktivitetskalender

aktivitetskalender

Galleri

loekkenmuseum_galleri

Påske 2024

Påskeudstilling Løkken Museum
Løkken Museum åbner skærtorsdag, d. 28. marts særudstillingen ” Campingferie i Løkken” i Johanne Grønbechs hus, Nørregade 12.
Museet holder åbent alle påskedage kl. 13 - 16.
Løkken har været med fra campinglivets spæde begyndelse, hvor man af en bonde fik lov at slå sit telt op på hans mark og ellers klare sig selv til nutidens moderne campingpladser.
Der har været over 10 campingpladser i Løkken, hvoraf nogle var små familie pladser, hvor gæsterne kom igen år efter år.
Udstillingen viser campingudstyr gennem tiderne, og i en af stuerne er der indrettet en reception med plakater og brochurer.
Foruden særudstillingen er der mulighed for at se museets faste udstilling om ”Skudehandel i Løkken”, samt nyde atmosfæren i det gamle hus og gå ud i den lille have, hvor man i et badehus, kan se en udstilling om strandlivet gennem tiderne.
Bestyrelsen håber, at mange gæster og lokale beboere vil benytte lejligheden til at aflægge Johanne Grønbechs Hus et besøg i påskedagene.
Påskeudstillingen 2024 åbner torsdag d. 28. kl. 13.00 med en uformel reception og et glas vin.
Kan være et billede af græs