Julestue 8.12.19 kl.14:00 - 17:00

Julehygge i Johanne Grønbechs Hus, Nørregade 12.

Traditionen tro holder Løkken Museum julestue i Johanne Grønbechs hus. Det sker søndag d. 8. december. Museet åbner kl. 14.00. Derefter serveres museets specielle gløgg og hjemmebagte vafler, som bages på det gamle komfur efter god gammel opskrift og med gammeldags vaffeljern.

Det hyggelige skudeskipperhus er pyntet op med lys og gran, og vi er klar til at modtage gæster. Juleudstillingen rummer spændende og interessante effekter, som er givet til museet i årets løb. Efterårets udstilling med Løkkenmalerne Ane Brügger og Tjek Jerne kan også ses, ligesom den faste udstilling om skudehandelen og dens betydning for Løkken kan opleves.

Ved julestuen er der gode muligheder for at få ideer til julegaver, her kan man købe bøger udgivet af lokalforlaget Løkken bl.a. en fin lille bog om Ane Brügger. Der er også mulighed for at købe: Ladeplads, klippeark, postkort og andre publikationer..

Bøger og Ladeplads kan torsdage fra kl.19 til 21.30 købes på Lokalhistorisk Arkiv. Nørregade 28, Løkken

Alle er velkommen, og der er fri entre.